تفاصيل الفرصة

النقل والشحن

المسمى الوظيفي:

اخصائي دعم فني - Service Desk Agent

المؤهل العلمي:

بكالوريس

نوع الفرصة :

فرصة تشغيل

الفرص المتاحة:

5

العمر:

20 إلى 40

الدولة:

الأردن

التخصص :

علوم الحاسوب، علم الحاسوب، الحاسوب، علم الحاسوب والمعلومات

طبيعة العمل:

دوام كامل


تاريخ النشر:

2023-10-26

الراتب:

300 إلى 1000

المنطقة:

العاصمة

مستوى الخبرة:

مبتدئ

الخبرة المطلوبة:

0 سنوات

آخر موعد للتقديم :

2023-12-26

نبذة عن الفرصة

Act as a first line of contact for IT service related issues by providing prompt support to ensure operational problems are resolved as quickly as possible. / Log all incidents and requests, categorizing and prioritizing them into SCSM. / Escalate problems and incidents to concern sections when necessary in accordance with RJ business requirement, ITIL, RJ standards and information security policy. / Work closely with other sections in the IT and other areas across ITD to maintain maximum availability of IT services. / Give help, guidance and support to users of desktop/Laptops. / Keep user informed of the status of services, incidents and requests. / Diagnose, trouble shoot and solve problems remotely. / Follow up users E-mails to ensure Quality of service. /Monitor and track Cisco Agent System to ensure that all calls are being handled on a timely basis.