تفاصيل الفرصة

تطوير الاعمال

المسمى الوظيفي:

مدير إداري - منسق عمل موقع

المؤهل العلمي:

بكالوريس

نوع الفرصة :

فرصة تشغيل

الفرص المتاحة:

1

العمر:

20 إلى 40

الدولة:

الأردن

التخصص :

ادارة اعمال و اقتصاد

طبيعة العمل:

دوام كامل


تاريخ النشر:

2025-02-04

المنطقة:

العاصمة

مستوى الخبرة:

متوسط الخبرة

الخبرة المطلوبة:

2 سنوات

آخر موعد للتقديم :

2025-04-04

نبذة عن الفرصة

Based at the showroom in Al-lweibdeh, the operations coordinator is responsible for ensuring the smooth running of the company’s operations.

المسؤوليات

- Coordinating daily operations, ensuring tasks are completed efficiently and within deadlines; - Overseeing the dispatch of orders for wholesale and retail clients on time; - Controlling quality, checking and ensuring that all orders are correct as per the invoices and purchase orders; - Managing the driver’s daily schedule to ensure efficiency and effective use of time; - Updating records and data on the company’s software (such as Odoo, Shopify, Careem, etc.); - Arranging to send courier

المتطلبات

Bachelor’s degree in business administration or a related field. Previous experience of two years in a similar role. Skills - Strong organisational and multitasking abilities. - Excellent communication skills in Arabic and English. - Problem solving. - Ability to use Microsoft Office Suite (excel, word). - Attention to details and accuracy.