تفاصيل الفرصة

النقل والشحن

المسمى الوظيفي:

فني دعم المستخدمين - Service Desk Agent

المؤهل العلمي:

بكالوريس

نوع الفرصة :

فرصة تشغيل

الفرص المتاحة:

1

العمر:

22 إلى 35

الدولة:

الأردن

التخصص :

علم حاسوب وتطبيقاته، علم الحاسوب التطبيقي

طبيعة العمل:

دوام كامل


تاريخ النشر:

2022-11-06

الراتب:

400 إلى 700

المنطقة:

العاصمة

مستوى الخبرة:

مبتدئ

الخبرة المطلوبة:

0 سنوات

آخر موعد للتقديم :

2023-01-06

نبذة عن الفرصة

• Acting as a first line of contact for IT service related issues by providing prompt support to ensure operational problems are resolved as quickly as possible; • Logging all incidents and requests, categorizing and prioritizing them into SCSM; • Escalating problems and incidents to concern sections when necessary in accordance with RJ business requirement, ITIL, RJ standards and information security policy; • Working closely with other sections in the IT and other areas across ITD to maintain maximum availability of IT services; • Generating a set of formatted reports about agents operations and activities.

المتطلبات

Communication skills Team Player Problem-solving skills Experience installing software Experience IT issues troubleshooting Time Management; organizing and prioritizing work assignments