
تفاصيل الفرصة
النقل والشحن
البرنامج الوطني
للتشغيل
شركة عالية/الخطوط الجوية الملكية الاردنية م0ع0م
المسمى الوظيفي:
مساعد دعم فني - Service Desk Agent
المؤهل العلمي:
بكالوريس
نوع الفرصة :
فرصة تشغيل
الفرص المتاحة:
1
العمر:
22 إلى 35
الدولة:
الأردن
التخصص :
علم حاسوب وتطبيقاته، علم الحاسوب التطبيقي
طبيعة العمل:
دوام كامل
تاريخ النشر:
2022-11-06
الراتب:
400 إلى 700
المنطقة:
العاصمة
مستوى الخبرة:
مبتدئ
الخبرة المطلوبة:
0 سنوات
آخر موعد للتقديم :
2023-01-06
نبذة عن الفرصة
• Acting as a first line of contact for IT service related issues by providing prompt support to ensure operational problems are resolved as quickly as possible; • Logging all incidents and requests, categorizing and prioritizing them into SCSM; • Escalating problems and incidents to concern sections when necessary in accordance with RJ business requirement, ITIL, RJ standards and information security policy; • Working closely with other sections in the IT and other areas across ITD to maintain maximum availability of IT services; • Generating a set of formatted reports about agents operations and activities.
المتطلبات
Communication skills Team Player Problem-solving skills Experience installing software Experience IT issues troubleshooting Time Management; organizing and prioritizing work assignments